Ett litet inlägg

Den bortglömda bloggen. Jag läser bloggar varje dag, men av någon anledning så glömmer jag bort att jag har en själv. Tyvärr. Jag tänker ibland att, det här borde jag blogga om, men när jag väl har tiden och möjligheten, så är det glömt. Jag vill också helst ha ett tangentbord när jag skriver mycket. Alltså ett fysiskt riktigt tangentbord. Touch i all ära, men känslan är inte alls densamma. Så då ska jag sätta mig vid datorn och blogga, och det blir helt enkelt inte av. Trots att vi har små smidiga laptops att använda.

Lite bilder från den senaste tiden.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Li går precis igenom sin första förkylning. Det värsta är över, men lite snorigt är det allt fortfarande. Hon var i princip bra i tisdags, men sen tycker jag det jag ökat lite igen.

Vädret i oktober har överlag varit fantastiskt. Försöker kanske gottgöra sommaren som regnade bort.

I omvärlden är det kaos just nu. Flyktingkris, nedbrända asylboenden och igår en 20årig rasist som knivmördade 2 och skadade ytterligare 2 på en skola i Trollhättan. Man blir förbannad, rädd och ledsen. Mer om det när jag sitter vid en dator och kan skriva ordentligt.

Lämna en kommentar